And justice for all

lørdag 3. august 2013

Velkommen til meg

Just another blog...

Javel, nok en blogg i bloggverden. Og hva i all verden skal jeg komme med, som ingen andre har skrevet før meg? Kanskje ikke stort. Så kall det gjerne min virtuelle dagbok.

Du lurer sikkert på bloggnavnet "heisideisi". Det kan enkelt forklares med AC/DC. Min elskede pjokk på fem år er fullstendig hekta på AC/DC (takk til pappen for det), men å uttale navnet trenger ikke alltid være like lett. Derfor sa han først heisideisi. Og siden ble det navnet værende i familien vår.

Familien vår består av meg, gubben, vår lille prins og den sjarmerende treårstrassede lillemor. Samt kaninen Rocker'n (hans fulle navn er AC/DC Rockern). Vi har funnet vårt paradis med stor hage, nybygd veranda, svær garasje full av biler og alskens mannlige leketøy.

Så denne bloggen. Den har ligget og modnet seg siden 2009. Jepp- å få ut fingeren trenger ikke alltid gå fort. Jeg har full jobb, stort hus, to små, en mann og gjerne litt egentid når det er mulighet for det. Tida strekker ikke alltid til. Men kanksje nå- jeg gjør et forsøk.

Til deg som venter på bilder fra huset vårt og ungene: beklager å måtte skuffe deg. Hvis du vil se hvordan vi har det, velkommen hjem til oss :) Nå skal jeg aldri si aldri, kanskje kommer det bilder fra nips og naps som jeg finner utrolig sjarmerende, men jeg kan ikke forstå hvorfor fremmede mennesker har et behov for å se soverommet vårt. Når det gjelder ungene, så har ikke de valgt at mamma skal skrive blogg. Det kan komme bilder fra hverdagsøyeblikkene våre, men ikke hvor de er fullt gjenkjennbare. Der kommer den overbeskyttende tigermammaen inn ;)

Det jeg kan love deg, er en blogg fri for "dagens antrekk" og hvilken lebestift jeg bruker nå. Du vil også slippe å lese om "jeg eeeeeeelsker ditt og datt"... Det vil komme innlegg rett fra levra, om ting som opptar meg (ja, familie- og skolepolitikk kommer fort opp på agendaen), om det å være mamma og hverdagsøyeblikkene.

Håper du vil trives, fyll opp kaffekoppen og følg meg gjerne videre :)

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar